.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شرط بندی در قائمشهر آزاد شد!
چند موسسه در شهر قائمشهر فرم هايي را به چاپ رسانده اند كه با پر كردن آن ها و واريز مبالغي بين هزار تا 40 هزار تومان، روي نتايج مسابقات فوتبال در اروپا شرط بندي مي شود.اين شرط بندي روي نتايج ...

چند موسسه در شهر قائمشهر فرم هايي را به چاپ رسانده اند كه با پر كردن آن ها و واريز مبالغي بين هزار تا 40 هزار تومان، روي نتايج مسابقات فوتبال در اروپا شرط بندي مي شود.

اين شرط بندي روي نتايج بازي آن هم با ذكر تعداد گل هاي زده و خورده صورت مي گيرد و جوايز آن گاه تا يك ميليون تومان هم برآورد مي شود.
يكي از موسسات كه "ايران" نام دارد خود را حامي باشگاه كشتي آيندگان قائم شهر در ليگ دسته اول كشتي كشور معرفي كرده و با مجوز رسمي از اداره كل تربيت بدني استان مازندران به شماره 11/25583/223 به عنوان صاحب امتياز اين پروژه فعاليت مي كند.
ذيل اين اطلاعات توضيح داده شده كه تا 65 درصد كل فروش اين اوراق به برندگان اختصاص مي يابد. به اين صورت كه از اين درصد، 65 درصد به نفر اول، 20 درصد به نفر دوم و 5 درصد باقي مانده نيز به بالاترين امتياز تك نفر تعلق مي گيرد.
اين اطلاعات مربوط به شرايط شركت در شرط بندي روي نتايج و تعداد گل هاي مسابقات ليگ اسپانيا، ايتاليا و انگلستان است.
همچنين فرم ديگري به شماره مجوز 15/27964/223 نيز توزيع شده و فرم سومي هم از سوي موسسه اي به نام "گل" با مجوز 2120/د م از فدراسيون كاراته اداره كل تربيت بدني استان مازندران منتشر شده كه نام چند موسسه و سازمان ديگر نيز در آن به چشم مي خورد.
در تماس خبرنگار عصرایران با يكي از اين موسسات عنوان شد كه بخشي از درآمد اين كار صرف توسعه ورزش استان و ساخت ورزشگاه شده است اما بر خلاف آن چه در سراسر جهان درمورد چنين مسابقاتي رايج است، نه وزارت امور اقتصادي، نه وزارت كشور، و نه نماينده قوه قضاييه هيچكدام نظارتي بر اين كار ندارند.
همچنين اين حركت در اساس نامه يا آيين نامه سازمان تربيت بدني پيش بيني نشده است كه قانونا بتواند مرجع صدور مجوز براي شرط بندي مسابقات ليگ فوتبال اروپا باشد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

امیر 8 تير 1392
سلام و درود فراوان
برای دریافت مجوز نظرسنجی فوتبال از چه طریقی باید اقدام کرد؟مراحل کار رو بی زحمت شرح دهید
با سپاس

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.132 seconds.